9/17/2016

The Taxi Driver

There is a taxi driver who first worked in a taxi. He was very surprised when the first passenger step on his shoulder to the gas on deeper. But he finally got the hang of it and stop the roadside. The driver told the passengers that he was a bit annoyed. “Please do not yet patting my shoulder like that since I first became a taxi driver!” Then the passenger said. “I’m sorry sir, I do not know if my dad was so surprised when I pat your shoulder.” With exasperation the taxi driver replied. “It was my first time driving here, and you are my first passenger. Because I am ex the driver of the hearse!” Ada seorang pengemudi taksi yang baru pertama kali bekerja di taksi. Dia sangat kaget ketika penumpang pertamanya menepuk pundaknya sampai menginjak gas lebih dalam. Namun akhirnya dia bisa menguasainya dan berhenti ke pinggir jalan. Sang supir berkata kepada penumpangnya tersebut sambil sedikit marah. “Tolong jangan lagi menepuk pundak saya seperti itu karena saya baru pertama kali menjadi pengemudi taksi!” Lalu penumpang menjawab. “Saya minta maaf pak, saya tidak tahu kalau bapak begitu kaget saat saya tepuk pundak bapak”. Dengan nada kesal supir taksi tersebut membalas. “Iya saya pertama kali menyupir disini, dan anda juga adalah penumpang pertama saya. Karena saya dulu mantan supir mobil jenazah!”


No comments:

Post a Comment